Կայքը դեռ գտնվում է փորձարկման փուլում։
The site is still under testing.
ԿՐԹՈւԹՅՈւՆ
Դիմորդ
Ֆակուլտետներ
Ուսանող
Քոլեջ
Որակի ապահովում
Գրադարան
Սիմուլյացիոն կենտրոն
Ստոմ․ կրթ․ գեր. կենտրոն
Dr.LEX(TerraMedicum)
«Հերացի» ավագ դպրոց
ԳԻՏՈւԹՅՈւՆ
Դոկտորական կրթություն
ՔՈԲՐԵՅՆ կենտրոն
Գերակա ուղղություններ
Ծրագրեր
Հայտարարություններ
ԲԺՇԿՈւԹՅՈւՆ
«Հերացի» հհ
«Մուրացան» hh
«Միքայելյան» հh
ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
Պատմություն
Առաքելություն
Մեր բրենդը
Տարբերանշան
Մեր ռեկտորները
Թանգարան
Շնորհակալական նամակներ
Տեսադարան
Պատկերասրահ
Մամուլը մեր մասին
ԵՊԲՀ
Հոգաբարձուների խորհուրդ
Ռեկտորատ
Գիտական խորհուրդ
Իրավունք
Գնումներ
Ֆինանսական հաշվետվություններ
Մամուլը մեր մասին
Շնորհակալական նամակներ
Պարբերականներ
«Հերացի» արհեստակցական կազմակերպություն
«Հերացի» վերլուծական
Միջազգային
Միջազգային կապեր
Միջազգայնացման քաղաքականություն
Erasmus+
Միջազգային գիտական ծրագրեր (ավարտված)
Հրավերքային դասընթաց
Փոխանակային ծրագրեր
Շրջանավարտ
Մեր առաքելությունը
Կարիերա
Վերապատրաստում
Դասընթացներ
Հետադարձ կապ
Գլխավոր
Հաշվետվություններ
«Դասախոսն ուսանողի աչքերով» հետազոտության ազդեցությունը ԵՊԲՀ-ում իրականացվող գործընթացների վրա
Կենտրոնի ղեկավարի զեկույցը 2018
Ֆարմակոլոգիայի ամբիոնում բազմաբաղադրիչ գնահատման համակարգի ուսումնասիրություն
Ավարտական ատեստավորում 2018
ԴՈւԱ 2017-2018 1-ին կիսամյակ
ԴՈւԱ 2016-2017 1-ին կիսամյակ
Ավարտական ատեստավորում 2018
ԴՈւԱ 2016-2017 1-ին կիսամյակ
ԴՈւԱ 2014-2017 համեմատական
Գիտելիքների գնահատման բազմաբաղադրիչ համակարգի վերաբերյալ նախնական տվյալներ
Գիտելիքների գնահատում
Դասախոսությունների ազատականացում և գնահատման նոր համակարգեր. դասախոսներ
Դասախոսությունների ազատականացում և գնահատման նոր համակարգեր. ուսանողներ
ԵՊԲՀ կրթության որակի հիմնահարցերը
Հավատարմագրում
Ախտաբանական անատոմիայի ամբիոնում փորձարկված գիտելիքների գնահատման մոդելի վերաբերյալ ուսանողների կարծիքը
«Հիգիենա և էկոլոգիա» առարկայից մնացորդային գիտելիքների գնահատման արդյունքները
ԵՊԲՀ կրթության որակի գնահատման և ապահովման կենտրոնի 2013-2014թթ գործունեության հաշվետվություն
Շրջանավարտների շրջանում անցկացրած հարցման արդյունքները
II-րդ կուրսում գիտելիքների գնահատման համակարգում կիրառված ընթացիկ առաջադիմության գնահատման բաղադրիչի վերաբերյալ ուսանողների կարծիքը
Հավատարմագրման գործընթացի համատեքստում կրթության որակի ապահովման հիմնահարցերը և դրանց լուծման ուղիները