ԵՐԵՎԱՆԻ ՄԽԻԹԱՐ ՀԵՐԱՑՈՒ ԱՆՎԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲԺՇԿԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆԻ ԱՐՏԱՔԻՆ ԿԱՊԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԵՎ ՄԻՋԱԶԳԱՅՆԱՑՄԱՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ 2022-2028ԹԹ.
Հաստատվել է
ԵՊԲՀ Գիտական խորհրդի 30.06.2022թ.
թիվ 22-06-07-02 որոշմամբ
Ռեկտոր Ա. Ա. Մուրադյան
ԵՊԲՀ միջազգայնացումը հանդիսանում է համալսարանի ռազմավարական ծրագրերի անքակտելի մասը, որը կոչված է ապահովելու համալսարանի առաջընթացը և զարգացումը, համալսարանների միջազգային ընկերակցությունում ապահովելու իր կայուն տեղը բժշկական կրթության և բժշկագիտության բնագավառներում: Համալսարանը վարում է արտաքին կապերի հաստատումը խրախուսող քաղաքականություն և սահմանում է համապատասխան ընթացակարգեր: Միջազգայնացումը համալսարանի կառավարման համակարգի, ֆակուլտետների, ամբիոնների, կլինիկաների, առանձին ստորաբաժանումների ընդհանուր գործունեության բաղկացուցիչ մաս է, միջազգային համագործակցության բոլոր ծրագրերը թափանցիկ են և մատչելի:
ԵՊԲՀ ՄԻՋԱԶԳԱՅՆԱՑՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԸ
Ա 1 | Կրթության արտահանման միջոցով բարձրացնել համալսարանի հեղինակությունը միջազգային ասպարեզում, որով նպաստել տարբեր երկրների հետ քաղաքական կապերի ամրապնդմանը: |
Ա 2 | Կրթության, գիտության բնագավառներում օտարերկրյա բժշկական ուսումնական հաստատությունների հետ համագործակցության, օտարերկրյա առաջատար մասնագետների ներգրավման միջոցով մասնակից դառնալ երկրի ինտելեկտուալ պոտենցիալի բարձրացմանը: |
Ա 3 | Համալսարանի ընդհանուր կրթության որակի բարձրացումը՝ ուսումնական ծրագրերի կատարելագործման և նրանց մատուցման միջոցով: |
Ա 4 | Կրթական ծրագրերի և գիտական ձեռքբերումների արտահանումը: |
Ա 5 | Ուսուցման, գիտական հետազոտությունների և գործնական բժշկության մեջ ժամանակակից տեխնոլոգիաների և նորարարական լուծումների գնումը և ներդրումը: |
Ա 6 | Մշակույթի, արվեստի, գրականության հաղորդակցումը տարբեր ազգերի երիտասարդների շրջանում: |
Ա 7 | Օտարերկրյա քաղաքացիների ուսուցումից ստացվող եկամուտները ներդնել համալսարանի և պետության տնտեսությունում: |
ԵՊԲՀ ՄԻՋԱԶԳԱՅՆԱՑՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՈՒՂՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԵՎ ՀԱՋՈՂՈՒԹՅԱՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
Բ 1 |
Միջազգայնացումը՝ որպես կրթական և հետազոտական որակի բարելավման գերիշխող ցուցանիշ իրականացվում է հետևյալ հիմնական ուղղություններով: |
1. Կրթություն, հետազոտություն, նորարարություն
· Կրթական ծրագրերի և հետազոտությունների միջազգայնացում · Համատեղ ծրագրերի/նախագծերի մշակում և իրականացում · Ժամանակակից տեխնոլոգիաների ներդրում 2. Միջազգային շարժունակություն · Ուսանողների և անձնակազմի միջազգային շարժունակություն · Միջազգային ակադեմիական հանրության ներկայացուցիչների անդամակցություն (affiliation) Համալսարանի կրթական և հանրային կյանքին 3. Միջազգային միջավայր համալսարանում · Միջազգային գիտաժողովների և մշակութային ինտեգրման միջոցառումների կազմակերպում · Տարբեր երկրներից ուսանողների ընդունելություն 4. Միջազգային պրոֆիլ · Անդամակցել միջազգային կազմակերպություններին և ցանցերին · Համալսարանի ընդգրկումը միջազգային վարկանիշային համակարգերում · Ծրագրերի միջազգային հավատարմագրում · Սոցիալական ներգրավվածություն և սոցիալական պատասխանատվության բաշխում __________________________________________________________________________________ 1. Կրթական ծրագրերի միջազգայնացում Բժշկական կրթության և գործնական առողջապահության բնագավառներում արագ փոփոխվող տեղական և միջազգային մարտահրավերներին ժամանակին արձագանքելու համար համալսարանը ձգտում է իր կրթական ծրագրերում խթանել միջազգայնացման ներուժը: Կրթական ծրագրերի միջազգայնացման նպատակով համալսարանը խթանում է ծրագրերի զարգացմանը՝ այն համահունչ դարձնելով բժշկական կրթության բնագավառում միջազգայնորեն ընդունված մոտեցումների՝ դասավանդման մեթոդիկայի ներդրման, կրթության գործընթացում օտարերկրյա դասախոսների և ուսանողների ներգրավման, ժամանակակից օտարալեզու գրականության մատչելիության, միջազգային շարժունակության հնարավորությունների ներդրման միջոցով: Համալսարանը կրթական ծրագրերի կատարելագործման նպատակով ստեղծում է «Կրթական ծրագրերի օտարերկրյա խորհրդատուների խորհուրդ»՝ նրա կազմում ընդգրկելով համալսարանի հետ համագործակցող օտարերկրյա բժշկական ուսումնական հաստատությունների կրթական և առողջապահական բնագավառների փորձված և հեղինակավոր մասնագետների: Համալսարանն ուսանողներին առաջարկում է նաև ուսանելու լրացուցիչ կրթական ծրագրերով ինչպիսիք են՝ · Կրթական ծրագրերի կատարելագործման նպատակով ստեղծել «Կրթական ծրագրերի օտարերկրյա խորհրդատուների խորհուրդ»: · Ուսանողներին առաջարկել նաև ուսանելու լրացուցիչ կրթական ծրագրերով, ինչպիսիք են «Լանցետ», «Երիտասարդ վիրաբույժների դպրոց», FMGE, Տրոպիկական հիվանդություններ, CAPSULA, ԳլՕբ-ՈւՍ, ERPM: Հաշվի առնելով ուսանողի երկրի առողջապահական առաջնահերթությունները՝ առաջարկել համապատասխան լրացուցիչ ուսումնական ծրագրեր: · Ուսումնական ծրագրերի արդյունավետությունը բարձրացնելու նպատակով համալսարանում դասավանդման մեջ ներգրավել հրավիրված և այցելու դասախոսներ: · Ուսանողներին հնարավորություն տալ բաց և ազնիվ մրցակցությամբ մասնակցելու Եվրոպական միության կողմից առաջակվող դրամաշնորհային ուսանողական փոխանակային ծրագրերին, ինչպես նաև՝ ԵՊԲՀ-ի և օտարերկրյա համալսարանների հետ ուղիղ համագործակցության շրջանակներում նախատեսված փոխանակային ծրագրերին: Հաջողության ցուցանիշներ (Succes indicators) · ծրագրերի մատուցման գործում ներգրավված օտարերկրյա անձնակազմի թիվը, · ծրագրերում ընդգրկված ուսանողների թիվը, · միջազգային շարժունությանը մասնակցող ուսանողների և աձնակազմի թիվը, · փորձագետների և միջազգային կառույցների դրական կարծիքներ, զեկուցումներ, · շրջանավարտների աշխատանքային զբաղվածության մակարդակը, · շրջանավարտների թիվը, որոնք հետագա ուսումը շարունակել են արտերկրում: 2. Հետազոտությունների միջազգայնացում Համալսարանը նպաստում է հետազոտությունների և նորարարությունների զարգացմանը և առանձնահատուկ կարևորություն է տալիս հետազոտությունների բարձր որակին, նպաստելով հետազոտական ենթակառուցվածքի զարգացմանը և հետազոտական ծրագրերի միջազգայնացմանը: Համալսարանը խթանում է օտարերկրյա համալսարանների միջազգային հետազոտական կենտրոնների /կազմակերպությունների կլինիկաների, միջազգային որակավորում ունեցող ճանաչված հետազոտողների հետ համագործակցությանը համատեղ հետազոտական նախագծերի, ասպիրանտական (PhD), դոկտորական ծրագրերի իրականացումը: Այս գործընթացը ենթադրում է ծրագրերում ընդգրկված աշխատակիցների և ուսանողների շրջանում վերապատրաստումների իրականացում, միջազգային շարժունություն, ժամանակակից օտարալեզու գրականության /ռեսուրսների հասանելիություն: Հաջողության ցուցանիշներ · գիտական և հետազոտական հրապարակումների միջազգայնորեն ընդունելի ինդեքսավորում (Publication indexing), · միջազգային տվյալների բազաներում գիտական անձնակազմի վկայակոչման ինդեքս (Citation index), · համատեղ հետազոտական նախագծեր արտասահմանյան գործընկերների հետ: 3. Համատեղ ծրագրերի /նախագծերի մշակում և իրականացում Համալսարանը համատեղ միջազգային ծրագրերի և նախագծերի իրականացումը դիտարկում է որպես իր համար ռազմավարական նշանակություն ունեցող ոլորտներում միջազգային գործընկերների հետ համագործակցության զարգացման և ընդլայնման գործիք: Համալսարանը մասնակցում է միջազգային հայտարարված դրամաշնորհային ծրագրերին և համագործակցում է տարբեր երկրների ներքոթվարկյալ բժշկական ուսումնական հաստատությունների, հետազոտական կենտրոնների և կլինիկաների հետ, փնտրում է համագործակցության նոր ուղիներ, ինչպես նաև՝ համագործակցում է տեղական կառույցների հետ: Համագործակցություն միջազգային դրամաշնորհային ծրագրերի շրջանակներում «Էրազմուս+» նախագծի շրջանակներում. · Պորտոյի համալսարան – Պորտուգալիա · Սանտիագո դե Կոմպոստելայի համալսարան – Իսպանիա · Մալագայի համալսարան – Իսպանիա · Գրանադայի համալսարան – Իսպանիա · Չեստերի համալսարան – Միացյալ Թագավորություն · Սալոնիկի Արիստոտելի համալսարան – Հունաստան · Կոպենհագենի համալսարան – Դանիա «Սեյֆմեդ» նախագծի սահմաններում · Սանտյագո դե Կոմպոստելայի համալսարան-Իսպանիա · Կատանիայի համալսարան—Իտալիա · Տերնոպոլի Իվան Հորբաչևսկի համալսարան—Ուկրաինա · Վիլնյուսի համալսարան—Լիտվա · Թբիլիսիի պետական բժշկական համալսարան—Վրաստան · Բակովինայի պետական բժշկական համալսարան—Ուկրաինա · Թբիլիսիի Պետրե Շոթաձեի բժշկական ակադեմիա—Վրաստան Ուղիղ համագործակցություն օտարերկրյա համալսարանների հետ · Université Paris-Est Cretéil Val de Marne · Faculty of Medicine of the Otto von Guericke University Magdeburg · Aix Marseille Université · Orenburg State Medical University · Ernst Von Bergmann Klinikum · The University of Oslo, Institute of Clinical Medicine · Cairo University · Open Medical Institute, Medical Education without Borders · The Trustees of Columbia university in the City of New York · Avicenna Tajik State Medical University · Mercer University School of Medicine, Georgia Neurosurgical Institute · Boston University School of Medicine · Riga Stradins University · Russian National Research Medical University after NI Pirogov · Tbilisi State Medical University · Akaki Tsereteli State University · Stavropol State Medical Academy · Faculte de Medicine et de Maïeutique Lyon Sud-Charles Merieux · Jefferson Ultrasound Research and Educational Institute of Thomas Jefferson University · National University of Pharmacy (Ukraine) · Moscow Lomonosov University Համագործակցություն տեղական կառույցների հետ · Երևանի Հայ-Ռուսական համալսարան · Էս Ջի Էմ Փարթներս իրավաբանական ընկերություն · ՀՀ առողջապահական տեսչական մարմին · «Լիկվոր» դեղագործական ընկերություն Հաջողության ցուցանիշներ · համատեղ ծրագրերի քանակը, · համատեղ ծրագրերի և նախագծերի արդյունքների ազդեցությունը համապատասխան ոլորտների զարգացման վրա: 4. Ժամանակակից տեխնոլոգիաների ներդրում Համալսարանը նպաստում է նորարարությունների իրականացմանը: Ուսուցման, հետազոտության, կլինիկական պրակտիայի, կառավարման գործընթաներում ժամանակակից տեխնոլոգիաների ներդրումը համարվում է համալսարանի զարգացման և ինստիտուցիոնալ առաջընթացի կարևոր պայման: Ժամանակակից տեխնոլոգիաների ներդրումը ապահովում է միջազգային ասպարեզում համահավասար ինտեգրման հնարավորություն: Համալսարանը հատուկ կարևորում է արհեստական բանականության հիմքով տեխնոլոգիաների ներդրումը, որպես ուսուցման և կլինիկական որոշում կայացնելուն նպաստող գործիք: Հաջողության ցուցանիշ · ժամանակակից տեխնոլոգիաների ներդրման արդյունքում ձեռք բերված արդյունք և առաջընթաց: Միջազգային շարժունակություն 1. Ուսանողների, կլինիկական օրդինատորների (ռեզիդենտների), համալսարանական կլինիկաներում աշխատող բժիշկ-մասնագետների, հետազոտողների, համալսարանի անձնակազմի միջազգային շարժունակություն Համալսարանը նպաստում է միջազգային շարժունակության հնարավորությունների ստեղծմանը: Այս նպատակի համար համալսարանի բյուջեն նախատեսում է անհրաժեշտ ֆինանսական ռեսուրսների հատկացում: Համալսարանը նպաստում է ուսանողների, երիտասարդ բժիշկների, հետազոտողների, անձնակազմի մասնակցությունը փոխանակային «Էրազմուս+», «Սեյֆմեդ» փոխամակային, «Horizon 2020», «Horizon Europ», «COBRAIN» և այլ խոշոր միջազգաին դրամաշնորհային ծրագրերին, ինչպես նաև՝ օտարերկրյա համալսարանների հետ ուղիղ համագործակցությամբ նախատեսված ծրագրերին: Միջազգային փոխանակումները ուսանողներին հնարավորություն կնձեռնի արտերկրում ստանալու կրեդիտներ և ճանաչողական լայն հնարավորություններ: Ուսանողների, կլինիկական օրդինատորների (ռեզիդենտների), երիտասարդ բժիշկների՝ օտարերկրյա համալսարանների և կլինիկաներում կարճաժամկետ և երկարաժամկետ ուսուցողական և մասնագիտական կատարելագործման հնարավորություններ են ստեղծում օտարերկրյա պետություններում գործող ԵՊԲՀ շրջանավարտների և հայ բժիշկների՝ ստորև բերված միությունները. · Հայ բժիշկների Համաշխարհային Միություն – ԱՄՆ, Հայաստան · Ամերիկյան հայկական բժշկական ասոցիացիա – Կալիֆորնիա, ԱՄՆ · Լիբանանի ԵՊԲՀ շրջանավարտների միություն – Բեյրութ, Լիբանան · Հնդկաստանի ԵՊԲՀ շրջանավարտների միություն – Դելի, Հնդկաստան · Մեծ Բրիտանիայի ԵՊԲՀ շրջանավարտների միություն – Միացյալ Թագավորություն · Շրի Լանկայի ԵՊԲՀ շրջանավարտների միություն – Կոլոմբո, Շրի Լանկա · Ֆրանսիայի ԵՊԲՀ շրջանավարտների միություն- Փարիզ, Ֆրանսիա Հաջողության ցուցանիշներ · փոխանակման ծրագրերի քանկը, · փոխանակման ծրագրերի մասնակիցների թիվը: 2. Օտարերկրյա ակադեմիական անձնակազմի ներգրավում Համալսարանը հետամուտ է մատուցվող ուսումնական ծրագրերի և հետազոտական աշխատանքների բարձր որակի ապահովմանը: Այդ նապատակով համալսարանը անհրաժեշտ է համարում կրթական և գիտահետազոտական գործընթացներում ընդգրկելու բարձր որակավորում ունեցող օտարերկրյա ակադեմիական անձնակազմ, որպես հրավիրված և այցելու դասախոսներ, հետազոտողներ: Օտարերկրյա ակադեմիական անձնակազմ ընդգրկելու լայն հետազոտություններ է տալիս համալսարանի ուղիղ համագործակցության կապերը արտասահմանյան ուսումնական հաստատությունների հետ: Հաջողության ցուցանիշներ · օտարերկրյա ակադեմիական անձնակազմի թիվը, · օտարերկրյա պետությունների ուսումնական հաստատություններում դասավանդող և գիտահետազոտական աշխատանքներում ընդգրկված ԵՊԲՀ անձնակազմի թիվը, · կատարման արդյունքները: Միջազգային միջավայր համալսարանում 1. Միջազգային գիտաժողովներ, սեմինարներ, աշխատաժողովներ Համալսարանը խթանում է իր ակադեմիական անձնակազմի ինտենսիվ մասնակցությունը միջազգային գիտաժողովներում, սեմինարներում և աշխատաժողովներում, և համալսարանում կազմակերպում է նման ակադեմիական միջոցառումներ: 2016-2022թվականների ընթացքում համալսարան են այցելել և պլենար դասախոսություններով հանդես են եկել թվով 9 նոբելյան մրցանակի դափնեկիրներ: Համալսարանը շարունակելու է հետամուտ լինել իր ակադեմիական գործընթացներում հրավիրելու միջազգային մեծ համբավ ունեցող գիտնականների: Հաջողության ցուցանիշներ · համալսարանի կողմից կազմակերված միջազգային միջոցառումների քանակը և մասնակիցների թիվը, · միջազգային գիտաժողովներում համալսարանի անձնակազմի մասնակիցների թիվը: 2. Ուսման նպատակով տարբեր երկրներից օտարերկրյա քաղաքացիների և ՀՀ տարածքում օրինական հիմքով գտնվող օտարերկրացիների ընդունելություն Ներկա պահին համալսարանում ուսանում են 33 երկրների շուրջ 2000 միջազգային ուսանողներ: Համալսարանը նպատակադրված է ընդլայնելու միջազգային ուսանողների աշխարհագրությունը: Համալսարանը վարում և կանոնակարգում է օտարերկրյա քաղաքացիների և ՀՀ տարածքում օրինական հիմքով գտնվող օտարերկրացիների ընդունելության քաղաքականություն (Սույն փաստաթղթին կցվում է «Օտարերկրյա ուսանողներ ներգրավելու մասին քաղաքականություն» փաստաթուղթը, սույն փաստաթուղթը ներառում է նաև բազմամշակութային միջավայր ստեղծելու ուղղությամբ միջոցառումները, «Օտարերկրացի դիմորդների ընդունելության», «Օտարերկրացիների նախապատրաստական կրթության» կանոնակարգերը): Հաջողության ցուցանիշ · միջազգային ուսանողների քանակը և ուսանողների ընդհանուր թվի համամասնությունը: Միջազգային պրոֆիլ 1. Անդամակցումը միջազգային կազմակերպություններին և ցանցերին Համալսարանը համագործակցում է հետևյալ միջազգային կառույցների հետ. · Educational Commission for Foreign Medical Graduates (ECFMG) · Jonkoping County Council · Central Research Institute of Dental and Maxillofacial Surgery · Central Diagnostic Imaging Network LLP · Armenia Fund USA · SLOP-International Society of Pediatric Oncology · POEM Pediatric Oncology East and Mediterranean Group Համալսարանը հետամուտ է ընդլայնելու իր անդամակցումը այլ միջազգային կազմակերպություններին, մասնավորապես՝ Եվրոպական բժշկական կրթության ասոցիցացիային (AMEE): Հաջողության ցուցանիշ · ներգրավվածությունը միջազգային կրթական և ոլորտային կազմակերպություններում: 2. Համալսարանի ինտեգրումը միջազգային վարկանիշային համակարգում 2017 թվականին համալսարանը դիմել է «Շանհայ» վարկանիշային կազմակերպությանը՝ վարկանիշային սանդղակում իր դիրքը հստակեցնելու ուղղությամբ, վերոհիշյալ կազմակերպությունից ստացել է վերլուծական ծավալուն տվյալներ, որոնք ներկայացվել են համալսարանի գիտական խորհրդին և քննարկման արդյունքում մշակվել է ռազմավարություն՝ միջազգային վարկանիշային համակարգում ինտեգրման նպատակով: Համալսարանը հետամուտ է նաև միջազգային այլ վարկանիշային համակարգում, ինչպիսիք են՝ «QS» և «Times» ընդգրկվելու նպատակով: Հաջողության ցուցանիշ · համալսարանի ինտեգրում միջազգային վարկանիշային համակարգին: 3. Սոցիալական ներգրավվածություն և սոցիալական պատասխանատվություն Սոցիալական ներգրավվածությունը և սոցիալական պատասխանատվությունը՝ հոգուտ հանրային բարօրության, համալսարանը դիտարկում է որպես իր ընդհանուր գործունեության անքակտելի մաս: 2017 թվականին համալսարանի նախաձեռնությամբ, տարբեր հիմնադրամների, անհատ բարերարների, ԵՊԲՀ շրջանավարտների, օտարերկրյա տարբեր կառույցների ֆինանսական և նյութական աջակցությամբ ստեղծվել է «Վիրավոր և հաշմանդամություն ունեցող զինվորների վերականգնողական կենտրոն», որը հագեցած է ժամանակակից սարքավորումներով, պրոթեզավորման բաժնով, պլաստիկ վիրահատական սրահով: Վերջին 5 տարիների ընթացքում այդ կենտրոնում վերականգնողական բուժում են ստացել պատերազմական պայմաններում վիրավորումներ և հաշմանդամություն ստացած 5000 զինվոր և սահմանափակ կարողություններ ունեցող քաղաքացիական անձինք: Համալսարանը սոցիալական ծրագիր է իրականացնում նաև հանրակրթության բնագավառում: Համալսարանի կառուցվածքում ընդգրկված է «Հերացի» ավագ դպրոցը, որի շրջանավարտների գերակշիռ մեծամասնությունը ընտրում է բժշկական մասնագիտություններով հետագա ուսուցումը: Համալսարանում գործում է նաև անապահով ընտանիքների անդամ հանդիսացող հաշմանդամություն և ֆիզիկական սահմանափակ կարողություն ունեցող իր ուսանողների համար ուսման վարձավճարների զեղչային համակարգ: Համալսարանում ստեղծվել է նաև «Առողջապահական ծրագրերի ազգային գիտահետազոտական կենտրոն» կառույցը, որի նպատակն է ուսումնասիրել առողջապահական բնագավառի առջև ծագաց մարտահրավերները, առաջարկել լուծումներ, պատրաստել համապատասխան բժշկական կադրեր: Համալսարանը հետամուտ է լինելու նաև իրագործելու այլ սոցիալական ծրագրեր: Հաջողության ցուցանիշ · կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության ոլորտում իրականացված նախագծերը, արդյունքները, շահառուների թիվը: Կրթական ծրագրերի միջազգային հավատարմագրում Կրթական ծրագրերի միջազգային հավատարմագրութմաը համալսարանը համարում է միջազգային ճանաչմանը նպաստող մեխանիզմ, այն հանդիսանում է ռազմավարական առաջնահերթություն: Համալսարանը նախատեսում է 2022 թ. ընթացքում դիմել միջազգային հավատարմագրում իրականացնող երկրի համապատասխան կառույցին բազային բժշկական կրթության «բուժական գործ» մասնագիտության կրթական ծրագրի միջազգային հավատարմագրման նպատակով՝ Բժշկական Կրթության Միջազգային Ֆեդերացիայի (WFME) և Եվրոպական Բժշկական Դպրոցների Ասոցիացիայի (ASME) կողմից սահմանված ստանդարտների շրջանակներում: Միջազգային հավատարմագրմանն ուղղված համալսարանի ընդհանուր գործունեության, կրթական ծրագրերի իրագործման և արդյունավետության, համալսարանի նյութատեխնիկական բազայի հնարավորությունների լիարժեք կամ ոչ լիարժեք օգտագորշման, զարգացման պետենցիալի և հնարավորությունների օբյեկտիվ, ինչպես նաև՝ արտաքին գնահատման, խորհրդատվական և աջակցության ծառայություն ստանալու նպատակով հրավիրել միջազգային հավատարմագրման ստանդարտներին տիրապետող փորձառու մասնագետի /մասնագետների: Համալսարանն անհրաժեշտ է համարում իր կողմից ընդունված և կիրառվող բոլոր փաստաթղթերը դարձնել հավատարմագրման գործընթացն իրականացնող միջազգային փորձագետների համար հասանելի և թափանցիկ՝ ստեղծելով արդյունավետ աշխատանքի հնարավորություն և մթնոլորտ: Համալսարանը նախատեսում է նաև 2025թ. ընթացքում իրականացնել աշխատանքներ՝ ուղղված բազային կրթության «Ստոմատոլոգիա» և «Դեղագործություն» կրթական ծրագրերի միջազգային հավատարմագրման ուղղությամբ: «Ստոմատոլոգիա» և «Դեղագործություն» մասնագիտութույնների կրթական ծրագրերի իրագործման ուղղությամբ 2024թ-ի ընթացքում անցկացնել ներքին աուդիտ և 2024թ. նոյեմբերին արդյունքների վերաբերյալ համալսարանի գիտական խորհրդին ներկայացնել հաշվետվություն: Հաջողության ցուցանիշ · միջազգայնորեն հավատարմագրված ծրագրեր: |
ՄԻՋԱԶԳԱՅՆԱՑՄԱՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱԳՈՐԾՄԱՆ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
Գ 1
Տեղեկությունների հավաքագրում/բենչմարկինգ
- Ուսումնասիրում է ամբողջ աշխարհում կրթական կապիտալի շրջանառության, զարգացման և փոփոխությունների տենդենցները:
- Ուսումնասիրում է Ասիայի տարբեր տարածաշրջանների, Մերձավոր Արևելքի, Աֆրիկայի, Լատինական Ամերիկայի, ինչպես նաև՝ զարգացած երկրների աշխատաշուկայի պահանջարկը բժշկական մասնագիտությունների համար:
- Ուսումնասիրում է բժշկական կրթության, մասնագիտական, դասավանդման կատարելագործման, հետազոտական աշխատանքների ուղղությամբ միջազգային դրամաշնորհային ծրագրերը և այդ ծրագրերին մասնակցելու հնարավորությունները:
- Ստեղծում է ԵՊԲՀ շրջանավարտների վերաբերյալ տեղեկատվական բազա՝ ներառելով աշխատանքային գործունեության երկիրը, մասնագիտությունը և անձնական տեղեկությունները (համաձայնությամբ):
- Ուսումնասիրում է օտարերկրյա պետություններում ԵՊԲՀ բժշկական կրթության որակավորումը ճանաչելու ուղղությամբ տվյալ երկրի օրենսդրական պահանջները:
- Ուսումնասիրում է օտարերկրյա պետություններում բժշկական կրթություն ստանալու նպատակով դիմորդի երկրի քաղաքացիներին վերաբերող օրենսդրական պահանջները:
- Ուսումնասիրում է ՀՀ քաղաքացիների՝ օտարերկրյա պետությունների բարձրագույն բժշկական հաստատություններում ուսանելու և օտարերկրյա կլինիկաներում մասնագիտական կատարելագործման հնարավորությունները և ներկայացվող պահանջները:
Գ 2
Համալսարանի վերաբերյալ տեղեկատվության տարածում
· ԵՊԲՀ-ի կրթական ծրագրերի մատուցման վերաբերյալ տեղեկատվություններ է տարածում օտարերկրյա պետություններում՝ զանգվածային լրատվամիջոցների, համալսարանի վեբ կայքի, համալսարանի տեղեկատվական կառույցների և սոցիալական ցանցերի միջոցով:
Տեղեկատվության միջոցներով օտարերկրյա դիմորդներին ծանոթացնում է «ՀՀ բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ օտարերկրյա քաղաքացիների ընդունելության մասին» ՀՀ կառավարության 2011թ. թիվ 700-Ն որոշմամբ սահմանված կարգին, որն իր մեջ ներառում է պահանջվող փաստաթղթերի ցանկը և ներկայացվող պահանջները:
· Օտարերկրյա պետությունների պատկան կառույցներին (Կրթության և գիտության, առողջապահության գերատեսչություններ, բժշկական ազգային խորհուրդներ), տվյալ երկրում սահմանված կարգի շրջանակներում ներկայացնում է անհրաժեշտ տեղեկատվություն՝ ԵՊԲՀ բժշկական կրթության որակավորումը ճանաչելու նպատակով:
· Համալսարանի գիտական-հետազոտական ուղղությունների վերաբերյալ տեղեկատվություն է տարածում օտարերկրյա շահագրգիռ համալսարաններում և գիտական հիմնարկներում:
· Աշխատանքային մեծ ձեռքբերումների հասած ԵՊԲՀ շրջանավարտների, գերազանց առաջադիմություն ունեցող օտարերկրյա ուսանողների մասին համալսարանի վեբ կայքում զետեղում է տեղեկատվություն:
Գ 3
Ուսման գրավչությունը ապահովելու մեխանիզմները
· Ապահովում է ուսման վարձաչափի և կրթության որակի համակցության մատչելիությունը և գրավչությունը:
· Բարձր առաջադիմություն ունեցող ուսանողների համար մշակում է ֆինանսական աջակցության մեխանիզմներ, այդ թվում և՝ սահմանել անվանական կրթաթոշակներ:
· Հնարավորություններ է ստեղծում ուսանողներին՝ ուսմանը զուգընթաց ներգրավվելու ուսումնական, գիտական խմբակներում, կատարելու հետազոտական աշխատանքներ:
· Մասնակցում է ուսանողական փոխանակային ծրագրերին:
· Ուսանողնության համար ստեղծում է հնարավորություն անվճար օգտվելու համալսարանի գրադարանիցմ այդ թվում նաև էլեկտրոնային գրադարանային ֆոնդից:
· Օտարերկրյա ուսանողների համար ուսանողական հանրակացարանում ստեղծում է բարենպաստ կենցաղային պայմաններ, ապահովում է անվտանգությունը, բժշկական ապահովագրական կառույցների և համալսարանական հիվանդանոցների միջոցով լուծում է ծագած առողջապահական խնդիրները:
· Ապահովում է անդամակցության ազատություն ուսանողական ինքավար կառույցներին, ակտիվ մասնակցությունը համալսարանի կյանքին:
· Հնարավորություն է ստեղծում ներկայացնելու իր երկրի արվեստը, մշակույթը, գրականությունը, մասնակցությունը սպորտային խմբերում:
Գ 4
Դասախոսական կազմը որպես շահառու
· Համալսարանը դասախոսական կազմի համար իրենց մասնագիտական առաջընթացը զարգացնելու նպատակով նպաստում է կարիերայի աճին և կիրառում է ֆինանսական խրախուսման մեթոդներ:
· Միջազգային դրամաշնորհային ծրագրերի և ուղիղ համագործակցությունների միջոցով երիտասարդ դասախոսների համար հնարավորություն է ստեղծում երկարաժամկետ և կարճաժամկետ վերապատրաստումներ անցնել օտարերկրյա համալսարաններում և առաջատար կլինիկաներում: Նույն ճանապարհներով հնարավորություն է ստեղծում նաև մասնակցելու համատեղ գիտական-հետազոտական աշխատանքներին:
· Օտար լեզուների տիրապետող դասախոսներին հնարավորություն է տալիս կարճաժամկետ կամ մեկ կիսամյակ տևողությամբ դասավանդելու օտարերկրյա բժշկական ուսումնական հաստատություններում միջազգային դրամաշնորհային ծրագրերի և ուղիղ համագործակցությունների ուղիներով: Այդ նպատակի համար նախատեսում է ֆինանսական աջակցության միջոցներ:
· Ուսուցման և այլ օտար լեզուների կատարելագործման նպատակով ԵՊԲՀ օտար լեզուների ամբիոնի միջոցով կազմակերպում է անգլերեն, գերմաներեն, ֆրանսերեն, իսպաներեն և ռուսերեն լեզուների դասընթացներ: Նույն նպատակով համալսարանը համագործակցում է Հայաստանի Ամերիկյան համալսարանի, British Council-ի հայաստանյան մասնաճյուղի հետ՝ TOEFL և IELTS քննական ծրագրերի սահմաններում:
Գ 5
Համալսարան-ուսանող փոխադարձ կապ
· Համալսարանը խրախուսում է օտարերկրյա ուսանողների մասնակցությունը «Ուսանողական խորհրդարան» ինքնավար կազմակերպության աշխատանքներին:
· Մշակում է կրթության և համալսարանական կյանքին վերաբերող հարցումների մեխանիզմներ՝ ուսանողների և դասախոսական կազմի համար, շարունակում է անցկացնել «Դասախոսն ուսանողի աչքերով» հարցումը: կատարում է հարցման արդյունքների վերլուծություն:
· Տարեկան 1-2 անգամ կազմակերպում է համալսարանի ռեկտորի, պրոռեկտորների և դեկանի հանդիպումը օտարերկրյա ուսանողների հետ:
· ԵՊԲՀ-ում սովորող բազմազգ ուսանողների համար կազմակերպում է միջոցառումներ՝ նվիրված ուսանողի երկրի պետական և ազգային տոներին:
· Օտարերկրյա, տեղացի ուսանողների և դասախոսական կազմի արտալսարանային կապերի ամրապնդման նպատակով նպաստում է գրական, երաժշտական, մշակութային միջոցառումներ, ինչպիսիք են «Ուսանողական գարուն», «Ուսանողական աշուն», «Ազգային խոհանոց», «Անգլախոսների», «Ֆրանկոֆոնների», «Գերմանախոսների» և այլ ակումբների կազմակերպման աշխատանքներին:
· Իրականացնում է իրավաբանական աջակցություն ուսանողներին՝ «Իրավաբանական կլինիկա»-ի միջոցով: