Կայքը դեռ գտնվում է փորձարկման փուլում։
The site is still under testing.

«Հաղորդակցման հմտությունները՝ բժշկությունում». նոր կրթական առարկա բժշկական բուհում

«Հաղորդակցման հմտությունները՝ բժշկությունում». նոր կրթական առարկա բժշկական բուհում

«Հաղորդակցման հմտությունները՝ բժշկությունում». այս ուսումնական տարվանից մեկնարկեց Բժշկական կրթության համաշխարհային ֆեդերացիայի (WFME) կողմից ամրագրված պահանջով ստեղծված նոր Մասնագիտական կոմպետենցիաների և առողջապահական մենեջմենթի հմտությունների կրթական խմբի` ամբիոնի աշխատանքը:

ԵՊԲՀ  «Բուժական գործ» կրթական ծրագիրը համապատասխանեցվել է վերոնշյալ ֆեդերացիայի կողմից ամրագրված պահանջներին, և այսօր մեկնարկող կրթական շարունակական նախաձեռնությունը միջազգայնացման փուլային  գործընթացի հերթական բաղկացուցիչն է:

«Կառուցելով կամուրջներ առավել որակյալ առողջապահության համար»  խորագրով դասախոսությունն առաջինն էր, որ ներկայացվեց Ընդհանուր բժշկության ֆակուլտետի երկրորդ կուրսի հայ և օտարերկրացի ապագա բժիշկներին:

Դասախոսը նորաստեղծ համալսարանական այս ստորաբաժանման ղեկավար  Խաչատուր Մարգարյանն էր: Համալսարանականը լսարանի հետ երկխոսությունը սկսեց հաղորդակցման մասին ուսանողներին ուղղված հարցերով:

«Հաղորդակցման հմտությունները ձեզ պետք կգան ոչ միայն պացիենտների, այլև գործընկերների հետ ամենօրյա շփումներում, ինչը պակաս կարևոր չէ», – ընդգծեց նա:

Այսպիսով, մեկ ուսումնական տարի՝  հինգ դասախոսությամբ ու ամփոփիչ քննությամբ, երկրորդ կուրսեցիները կսերտեն ճիշտ և գրագետ հաղորդակցվելու հմտությունները:

«Երբ դուք հայտնվում եք հիվանդասենյակում, հիվանդանոցում, կլինիկական միջավայրում և կրում եք բժշկական բուհի տարբերանշանով խալաթը, ապա պացիենտի համար կարևոր չէ՝ դեռ ուսանող եք, թե բժիշկ, նա ձեզնից սպասելու է, որ դուք տիրապետեք այն գիտելիքին, որն ընդունված է հաղորդակցման հմտությունների կրթական աշխարհում», – նշեց Մարգարյանը, ով  նաև Կարիերայի կենտրոնի ղեկավարն է և Օտարերկրացիների ուսուցման աշխատանքների դեպարտամենտի պետի տեղակալը:

Ճկուն հմտություններից մինչև միջանձնային ու մշակութային, կոմպետենցիա, պրոֆեսիոնալիզմ, քննադատական մտածողություն, սթրեսի կառավարում. առաջին դասախոսության քննարկման նյութն էին:

Անդրադարձ կատարվեց նաև հաղորդակցման պատմական ակունքներին, որոնք տանում են դեպի Հին Հունաստան, Հնդկաստան և Չինաստան: 20-րդ դարի սկիզբն ու վերջը նույնպես հաղորդակցման տեսակետից հսկայական առաջխաղացում ապահովեցին, որը ներդրվեց բժշկության ոլորտում:

Նոր նախաձեռնության մասին ուսանողների հարցադրումները հաջորդում էին մեկը մյուսին․ դրանք պարունակում էին ինչպես էթիկական, այնպես էլ բարոյահոգեբանական ուղղվածություն:

Առաջիկայում ամբիոնի կողմից ուսանողներին ներկայացվելու է ևս 4 դասախոսություն` երկու բժշկի և երկու ոչ բժիշկ մասնագետի կողմից, որոնք կվերաբերեն արդյունավետ հաղորդակցության հաստատմանը բժշկությունում, բնակչության հետ հաղորդակցմանը, արդյունավետ միջմասնագիտական հարցերին և, ամենակարևորը, բժշկի և պացիենտի միջև հաղորդակցման հմտություններին: