Կայքը դեռ գտնվում է փորձարկման փուլում։
The site is still under testing.

Լարիսա Ավետիսյանը կյանքում հաջողության հասնելու համար կրթությունն առաջին տեղում է դասում

Լարիսա Ավետիսյանը կյանքում հաջողության հասնելու համար կրթությունն առաջին տեղում է դասում

Սերունդներ կրթող բժշկական բուհի Ուսումնական աշխատանքների գծով պրոռեկտոր, բ.գ.դ. պրոֆեսոր Լարիսա Ավետիսյանն բուհն ավարտելուց հետո իր աշխատանքային գործունեությունը ծավալել է բժշկական համալսարանում:

1975-1981 թվականներին սովորել է ԵՊԲՀ սան-հիգիենիկ ֆակուլտետում, 2005-ից առ այսօր ԵՊԲՀ հիգիենայի և էկոլոգիայի ամբիոնի վարիչն է, Ուսումնական աշխատանքների գծով պրոռեկտորի պաշտոնը զբաղեցնում է 2016 թվականից: 

Համալսարանական լսարանին ենք ներկայացնում Ուսումնական աշխատանքների գծով պրոռեկտորի հաջողության հասնելու բանաձևը և բուհի առաջընթացի նրա տեսլականը: 

-Ձեր ճանապարհը բժշկական բուհի հետ սկսել եք ավելի քան չորս տասնամյակ առաջ: Կպատմե՞ք` ինչպե՞ս ընտրեցիք մասնագիտությունը, ուսանողական տարիների և համալսարանում ձեր գործունեության մասին: 

-Ինձ միշտ շատ հոգեհարարազատ է եղել ֆիզիկամաթեմատիկական բնագավառը, որոշ չափով նաև միջազգային հարաբերությունները, սակայն ծնողներիս խորհրդով ընտրեցի բժշկությունը: Համալսարանն ավարտելուց հետո ընդունեցի բուհում աշխատելու առաջարկը և մինչ այս պահը հաճույքով կատարում եմ այն: Սովորելու տարիներին եղել եմ շատ ակտիվ, դպրոցում ղեկավարել եմ «Դրուժինայի խորհուրդը», ապա կոմերետմիության քարտուղարն էի, հետագայում ղեկավարել եմ համալսարանի կոմերետմիության աշխատանքները: Ինչպես մեր օրերում, այնպես էլ իմ սովորելու տարիներին, բժշկական համալսարանում առաջինից երրորդ կուրսերում սովորելը շատ ժամանակ էր պահանջում: Դա էր պատճառը, որ այդ ընթացքում չեմ ցուցաբերել որևէ հասարակական ակտիվություն: Չորրորդ կուրսում ֆակուլտետի, իսկ բուհն ավարտելուց հետո համալսարանի կոմերետմիության կոմիտեի քարտուղարն էի: Նշեմ, որ դա հետաքրքիր դպրոց էր, որն օգնել է ինձ հասկանալ կյանքի, ճիշտ ապրելու և արարելու փիլիսոփայությունը:

Պետական ավարտական քննությունների ժամանակ, ինչպես արդեն ասացի, առաջարկ ստացա աշխատել ամբիոնում, ինչին սիրով համաձայնեցի: Այդ օրվանից մինչ այս պահը ես բուհի պատերի ներսում եմ և այն ինձ համար դարձել է երկրորդ տուն:

-Յուրաքանչյուրն ունի հաջողության հասնելու իր բանաձևը: Ո՞րն է ձեր բանաձևը, և ի՞նչ տեղ ունի կրթությունը՝ կյանքում հաջողությունների հասնելու հարցում: 

-Կյանքում հաջողության հասնելու համար կրթությունն, իհարկե, առաջին տեղում է: Հաջորդ կարևոր գործոնն աշխատասիրությունն է: Պարտադիր պայմաններից է նաև կարգապահությունը, և ինչու ոչ նաև հաջողակ լինելը. կարևոր է ճիշտ ժամանակին ճիշտ տեղում հայտնվելը: 

-Դուք աշխատանքային երկար տարիներ եք նվիրել բուհին, ունե՞ք այլ հետաքրքրություններ, որոնցով լցնում եք ձեր ազատ ժամանակը: 

-Վերջին շրջանում, չնայած ազատ ժամանակ շատ քիչ եմ ունենում, այն փորձում եմ նվիրել ընտանիքիս, մայրիկիս, քանի որ ծնողներին խիստ անհրաժեշտ է, հատկապես, մեծ տարիքում մեր ուշադրությունն ու հոգատարությունը: Ինձ հետաքրքրում են նաև աշխարհի շուրջ տեղի ունեցող իրադարձությունները. դրանք փոխկապակցված են, և, անպայման, որևէ կերպ պրոեկտվում են մեր երկրի վրա: Կարծում եմ՝ իրավիճակի ճիշտ վերլուծություն կատարելու համար, անհրաժեշտ է հիմնվել ինֆորմացիայի սկզբնաղբյուրների օբյեկտիվ ցուցանիշների վրա: 

Ինչո՞վ պետք է առաջնորդվեն ուսանողները մասնագիտություն ընտրելիս: Ձեր զավակների մասնագիտական կողմնորոշման վրա դուք ազդեցություն ունեցե՞լ եք: 

-Ցանկացած բնագավառում հնարավոր է հասնել խորքային հաջողությունների՝ աշխատանքը սիրով կատարելու պարագայում միայն: Ի տարբերություն ծնողներիս՝ զավակներիս մասնագիտական ընտրության հարցում ես ազդեցություն չեմ ունեցել: Ավագ դուստրս զբաղված է ստեղծագործ աշխատանքով. ավարտել է Փ. Թերլեմեզյանի անվան գեղարվեստի պետական քոլեջը, ապա կրթությունը շարունակել է Երևանի գեղարվեստի պետական ակադեմիայում և այժմ զբաղվում է իր սիրած աշխատանքով:  Կրտսեր դուստրս ընտրեց բժշկի մասնագիտությունը, և չնայած այժմ բնակվում է արտերկրում՝ ես հույս ունեմ, որ մի օր անպայման կվերադառնա հայրենիք:

Հավելեմ, որ եթե այնպես է ստացվում, որ քո ընտրած մասնագիտության մեջ չես գտնում քեզ, երբեք ուշ չէ երկրորդ մասնագիտություն ընտրելու հնարավորությունն օգտագործելը: Մի պահ ես փորձեցի մասնագիտանալ իրավաբանության բնագավառում՝ ինձ հետաքրքրող ոլորտները խորքային իմանալու համար, բայց հանգամանքների բերումով այն չկարողացա իրականացնել: 

-Ուսումնամեթոդական ծրագրերը փոփոխությունների են ենթարկվում ժամանակին համընթաց: Որո՞նք են այսօրվա հրամայականները և դրանց անցում կատարելու համար ի՞նչ առաջնահերթություններ կան: 

-Տարիներ առաջ Հայաստանում ներդրված չէր կրթության որակի գնահատման և ապահովման համակարգը: Մասնակցելով կրթության որակի ապահովման դրամաշնորհային բազմաթիվ ծրագրերի և լինելով եվրոպական առաջատար բուհերում՝ ես ունեմ մեր կրթական դաշտը միջազգային կրթության որակին համապատասխանեցնելու  առկա հիմնական խնդիրների լուծման իմ տեսլականը: Երբ ինձ առաջարկվեց համակարգել ուսումնական աշխատանքները, ես արդեն պատկերացնում էի խնդիրների առաջնահերթությունը: Ակադեմիական ոլորտը դանդաղ շարժվող մեխանիզմ է, և փոփոխություններն անմիջապես չեն տալիս իրենց արդյունքները. տարիներ են պահանջվում: Պայմանավորված վերջին մեկուկես տարվա իրադարձություններով՝ համավարակ, պատերազմ, մեր կողմից պլանավորված և իրականացվող աշխատանքների տեմպը փոքր ինչ դանդաղել է, սակայն վստահ եմ, որ համալսարանի ղեկավարության և կոլեկտիվի  հետ համատեղ աշխատանքների արդյունքում կապահովենք նախատեսված արդյունքը: Հատկապես կարևորում եմ  ուսուցման պրոցեսում կիրառվող գործիքակազմի լրամշակման, նոր մեթոդների ներդրման և դասախոսների վերապատրաստումների հետ կապված խնդիրների լուծումը: Առաջին անգամ բժշկական կրթության մեջ ներդրվել է արհեստական ինտելեկտի գործիքը: Մենք աշխատել ենք IT ոլորտի մասնագետների հետ, մշակվել են արհեստական ինտելեկտի գործիքի ուսումնական գործընթացում օգտագործելու ճանապարհները և այս ամենի արդյունքում ուսանողները կլինիկական դեպքերի վերլուծություն կատարելու անսահմանափակ հնարավորություն կունենան: Կլինիկական բոլոր առարկաները ներառվելու են այդ համակարգի մեջ: Այս ծրագիրն արդեն պատրաստ է և փորձնական ներդրվել է 2 կլինիկական ամբիոնում: Հետագայում նախատեսում ենք այսպիսի ծրագիր ունենալ նաև տեսական բժշկական առարկաների համար:

Այսօր մեր խնդիրներից մեկը կրթական համակարգում հետազոտական բաղադրիչի ներդրումն է: Մենք մշակել ենք «Հետազոտության հիմունքները» նոր առարկայական մոդուլ, որը փորձարարական ձևով 1 տարի է կիրառվում է Ընդհանուր բժշկության ֆակուլտետում: Նոր ուսումնական տարում այդ մոդուլի արդյունավետությունն ամփոփելուց հետո այն կներդրվի նաև մյուս ֆակուլտետներում` հնարավորություն տալով ամրապնդել ուսումնառության, հետազոտական աշխատանքների և գիտության կապը:

Բժշկական համալսարանը վերջերս վեց տարի ժամկետով անցավ ինստիտուցոնալ հավատարմագրում: Առաջիկայում դիմելու ենք միջազգային բժշկական կրթության որակավորման կենտրոնին՝ կրթական ծրագրերի հավատարագրման հայցով: Եթե ունենանք կրթական ծրագրերի միջազգային հավատարմագրում՝ կմեծացնենք մեր համալսարանում կրթություն ստանալու շահագրգիռ անձանց թիվը:Դա շատ կարևոր է նախևառաջ այն պատճառով, որ ըստ կրթության մասին օրենքի բժշկական կրթական ծրագրերը պետք է լինեն հավատարմագրված և նաև այն պատճառով, որ օրինակ արտասահմանյան շատ երկրներ մի քանի տարի հետո միջազգային հավատարմագրում չանցած կրթական ծրագրերը չեն ճանաչելու: 

-Բժշկական համալսարանի կողմից վերջին տարիների ընթացքում կատարվում են լայնածավալ բարեփոխումներ: 100-ամյա բուհը, հատկապես ո՞ր ոլորտներում է առավել մեծ հաջողություններ գրանցում:

-Բուհի թիվ մեկ առաքելությունը բժիշկներ կրթելն է: Այստեղ հաջողություններն ակնհայտ են. մեր շրջանավատները փայլուն գործունեություն են ծավալում և՛ հայրենիքում, և՛ սահմաններից այն կողմ՝ աշխարհի զարգացած երկրներում: Չնայած, ինչպես արդեն ասացի, կրթության ոլորտում անելիքները շատ են, այնուամենայնիվ, 100-ամյա բուհը արժանահավատ կատարել է իր առաքելությունը կրթության դաշտում:

Ես համոզված եմ, որ պլանավորված ծրագրերը և այն առաջընթացը, որը բուհն այսօր ապահովում է, կնպաստեն նրան, որ ԵՊԲՀ-ն կդառնա տարածաշրջանի լավագույն բուհերից մեկը: Մենք ունենք փայլուն երիտասարդություն: Ես հավատում եմ եկող սերնդին, նրանք ունեն աշխատելու ավելի լայն  հնարավորություն և վստահ եմ, որ արձանագրելու են շատ ավելի լավ արդյունքներ:

Հարցազրույցը` Մարգարիտա Մխիթարյանի

Նկարները` Լարիսա Ավետիսյանի անձնական արխիվից

yemek tarifleri hititbet rokubet betgaranti trbet bettilt betpas kolaybet betpas bahsegel betpark betpas hititbet giriş betpas bankobet rokubet rokubet betpas perabet limanbet dumanbet hititbet bettilt süpertotobet kralbet betorder dumanbet betorder giriş mislibet betpas cratosslot casinoper bettilt