Պանդեմիայի պայմաններում երեխաների և դեռահասանների հարկադիր ինքնամեկուսացման և հեռավար ուսուցման հոգեբանական հետևանքների խնդիրները: Երեխաները կբացահայտե՞ն իրենց գաղտնիքը՝ կորոնավիրուսային երկընտրանք և ԼՕՌ պաթոլոգիայի սիմպտոմների առանձնահատկությունները
Մարդու բոլոր կորոնավիրուսները հիմնականում առաջացնում են շնչառական ուղիների վարակներ: Ըստ վերջին ուսումնասիրությունների՝ երեխաները նույնքան հավանական է վարակվեն SARS-CoV-2 վարակով: Վիրուսը կարող է մինչև 22 օր մեկուսացվել քթի խոռոչում: Երեխաների և դեռահասների համար COVID-19 համաճարակը առաջին մեծ սթրեսային համայնքային իրադարձությունն էր: Այս իրավիճակը կարող է հանգեցնել հոգեբանական անհանգստության և դեպրեսիվ տրամադրության: Պլանավորվող ծրագրով հիմնավորվելու է SARS-CoV-2 վիրուսով վարակված երեխաների և դեռահասների շրջանում ԼՕՌ ախտանիշների դրսևորման առանձնահատկությունները: Հետհամաճարակային ժամանակաշրջանում գնահատելով երեխաների և դեռահասների հոգեկան առողջության կարիքները՝ հիմնավորվելու է գործողությունների պլանը: Գնահատվելու է ինքնամեկուսացման և հեռավար ուսուցման պայմաններում հոգեբանական արձագանքների միջմշակութային առանձնահատկությունները: Ուսումնասիրվելու են տարբեր տարիքային խմբերում վերին շնչուղիների էպիթելում ACE 2 ընկալիչների քանակը, խտությունը, առանձնահատկությունները: Գնահատվելու է բուսական հավաք ինհալյացիայի համար HERBAROMA-ի, «Նարին-Է» նրբաքսուքի արդյունավետությունը: Ծրագրի արդյունքները ձևակերպվելու են պանդեմիայի հոգեբանական հետևանքների հաղթահարման ուղիների առաջարկությունների փաթեթի ձևաչափով: |
Ժամանակահատված՝ Ղեկավար՝ բ.գ.թ. Ծածկագիր՝ 22YR-3B014 Տևողություն՝ 24 ամիս Բյուջե՝ 17.380.000 ՀՀ դրամ |