Կայքը դեռ գտնվում է փորձարկման փուլում։
The site is still under testing.

Պանդեմիայի պայմաններում երեխաների և դեռահասանների հարկադիր ինքնամեկուսացման և հեռավար ուսուցման հոգեբանական հետևանքների խնդիրները: Երեխաները կբացահայտե՞ն իրենց գաղտնիքը՝ կորոնավիրուսային երկընտրանք և ԼՕՌ պաթոլոգիայի սիմպտոմների առանձնահատկությունները

Մարդու բոլոր կորոնավիրուսները հիմնականում առաջացնում են շնչառական ուղիների վարակներ: Ըստ վերջին ուսումնասիրությունների՝ երեխաները նույնքան հավանական է վարակվեն SARS-CoV-2 վարակով: Վիրուսը կարող է մինչև 22 օր մեկուսացվել քթի խոռոչում:

Երեխաների և դեռահասների համար COVID-19 համաճարակը առաջին մեծ սթրեսային համայնքային իրադարձությունն էր: Այս իրավիճակը կարող է հանգեցնել հոգեբանական անհանգստության և դեպրեսիվ տրամադրության:

Պլանավորվող ծրագրով հիմնավորվելու է SARS-CoV-2 վիրուսով վարակված երեխաների և դեռահասների շրջանում ԼՕՌ ախտանիշների դրսևորման առանձնահատկությունները:

Հետհամաճարակային ժամանակաշրջանում գնահատելով երեխաների և դեռահասների հոգեկան առողջության կարիքները՝ հիմնավորվելու է գործողությունների պլանը: Գնահատվելու է ինքնամեկուսացման և հեռավար ուսուցման պայմաններում հոգեբանական արձագանքների միջմշակութային առանձնահատկությունները:

Ուսումնասիրվելու են տարբեր տարիքային խմբերում վերին շնչուղիների էպիթելում ACE 2 ընկալիչների քանակը, խտությունը, առանձնահատկությունները:

Գնահատվելու է բուսական հավաք ինհալյացիայի համար HERBAROMA-ի, «Նարին-Է» նրբաքսուքի արդյունավետությունը:

Ծրագրի արդյունքները ձևակերպվելու են պանդեմիայի հոգեբանական հետևանքների հաղթահարման ուղիների առաջարկությունների փաթեթի ձևաչափով:

Ժամանակահատված՝
01.10.2022 – 30.09.2024

Ղեկավար՝ բ.գ.թ.
Սիրանուշ Աշոտի Մկրտչյան
msirik87@yahoo.com

Ծածկագիր՝ 22YR-3B014

Տևողություն՝ 24 ամիս

Բյուջե՝ 17.380.000 ՀՀ դրամ